Tyvärr blir jag ju inte precis smickrad...

Idag har en medelålders ryss med simtröjja och tandställning försökt ragga upp mig på stranden. Hans taktik började med att lägga sig på solstolen brevid min (ca 3 meter ifrån). Försiktigt kom han fram och frågade vad klockan var. snällt svarade jag 12.30. Därefter frågade han om jag inet var rädd att bränna mej, nej sa jag och log lite snällt. Sedan blundade jag igen och återgick till mitt. Känner mig dock lite obekväm och tar och lägger mig och solar rygg ett tag för att slippa känna mig utstirrad.. plötligt kommer han och sätter sig på gräset och börjar prata med mig. Visst jag svarar snällt, man är ju inte ohyfsad... då kommer servitrisen med en mangoshake som han tydligen beställt åt mig. Najs tänker jag som ändå tänkt beställa en limeshake.. tackar så mycket ryssen. då vill ryssen bada med mig. Jag avböjjer självklart och har däremellan lagt till hur jag längtar efter min POJKVÄNN som kommer på tisdag.

Ryssen sticker iväg och badar.kommer sedan ttillbaka och frågar om jag vill dricka konjak med honom ikväll?!?! KONJAK!! vem tusan dricker KONJAK!? ryssar antagligen.. hade bivit mindre förvånad om han föreslagit vodka...
Jag garvar å säger usch och fy nejtack. LIte vin då? Nej tack haha. Ehm... jag ska jobba imårrn.. Jaaa men du kan ju dricka idag. NEJ TACK! sen går han...

Sen tror jag att det är över. men ikke sa nikke. nog dyker han upp senare igen. jag är djuuuppt insjunken i min bok och så fort han hoppar i och badar avlägsnar jag mig fort från platsen..

han hette Dimitri föresten...någon som blir förvånad? alla i ryssland heter väll Dimitri...

Jonas kom nuuuuu rädda miiiiig!!!!

 


Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha men åååh vad trött man blir då!

Postat av: Ousa

Å fy f-n. Killar som inte fattar att man inte är intresserade är nog de mest avskräckande som finns. Hoppas han inte kommer igen :/

2009-06-10 @ 18:10:38
URL: http://www.metrobloggen.se/correr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback