Trött...

Usch va jag är trött. jag vill bara sova nu.

haft svårt att somna de senaste nätterna.. så blivit aldeles för få timmar.
tror det är en blandning av nedräkningen till jonas kommer och funderingarna vad som händer efter dethär.
Har ingenting klart vad som händer. Blir det företag? Blir det Sunwing igen? Bir det utbildningar? Blir det nått skit jobb?
Blir det arbetslöshet? Vart ska jag bo? sverige? Nått annat land?

Gaaah... aja. Den tiden kommer.

Jag har ett snor tungt cirkel pass kvar för dagen. redan tre som anmält sig frivilliga att delta...

sen, sen är det vila. och ledig dag imorgon. om vädret håller i sig blir det solstolen och brunstkalendern (en bok...)på best western.

och luktar illa gör jag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback