springrulle med steamd rise

Moster: Nej, men alla bikinibyxor täcker inte på samma ställen=)

LÖrdag imorgon. Om vädret håller i sig så kommer det bli en underbart svettig dag i solstolen imorgon.
11 Dagar tills jonas kommer.

Idag åkte återigen många snälla familjer hem. känns alltid lika tomt. men det verkar ha kommit några nya trevliga idag att bekanta sig med!

sitter och klurar på företagsplanen. Jag och Maria är taggade.

Idag valde jag mellan att avsluta dagen med gym eller slöa i eftermiddagssolen. gissa vad det blev?
.....jo det sistnämda. drog på bikinin och traskade till BW och beställde en limeshake och bläddrade igenom en glamour tidning. Riktigt najs och sjukt varmt för att vara fem på eftermiddan.. bara en timme ifrån att solen går ner. Sedan blev dte vårlullar till middag ( liiiite beroende av dem är jag...) och ett dopp i poolen.

nu är jag nyduschad och ska snart sova. är riktigt trött.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback