seg lördag

ojoj, idag har jag BARA slöat.
och inte känner jag förnå annat heller.
tänkte ta en spurt och dra till affärn...
men kom på att jag ändå måste köpa mjölk på måndag.
så då kan jag lik väl handla då.

har sovit länge. plockat ihop tvätten. lämnat bort den,ätit rejäl frukost. gått til stranden.
solat och badat lite. gått hem och ätit lunch. sen somnade jag.. och råkade sova 2 h.
nu är jag seg som en puppa. har städat garderoben och lagat ett par shorts.
tvättat en tröja och sytt på knappen på en väska...

försöker nu med tankens kraft motivera mig till att gå på gymmet och köra bröst..
så jag sen kan duscha=) och sova igen!

aaah nu hittade jag var äckellukten kom ifrån! papperskorgen inder skrivbordet! bläää och jag som trott det var mina fötter och tok skrubbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback