one week

Dålig update nu.
men jonas är ju här så jag roas på andra sätt.
igår gick vi en sväng til lokala marknaden igen.
lite shopping som vanligt. jag köpt eny klocka då min förra tappat både siffror pch visare.
även några puma trosor. jonas köpte tshirt och solglajjor.

imorgon drar vi till tempel och akvarium på min lediga dag,
på fredag måste jag till malaysia. ska bli läskigt. har bokat flyg nu...
åker 08.15 och kommer hem 21.30.
få se om jag vågar mig ut från flygplatsen.
Har hört rykten om bra shopping i two towers inne i kuala lumpur...
har ju ända ca 8 timmar att fördriva...

wish me luck...

Kommentarer
Postat av: Maria

kosing - jepp

lön på torsdag så då löser sig nog mina ekonomiska problem för ett tag framöver. hoppas

2009-06-23 @ 07:27:13
Postat av: Becca

Malaysia blir fett, trots att det bara är 8 timmar så hinner du nog shoppa, var så säker:) Har inte vart där själv men har, precis som du hört ryktas om att det ska va grym shopping i TT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback