Kuala Lumpur

I fredags var jag som sagt på visum resa till malaysia, kuala lumpur. Jag åkte från hotellet 06.00 och kom hem 22.30.
det var en lång dag. flygtiden tid ändå bara 1 h 15 min. så riktigt nära=) åkte inte fast pga svininfluemnsan tack och lov.

KL var en stor stad! mycke fashinerande bygnader och broar mm. jag spenderade min dag i dte stora köpcentret Mid Valley. sjukt stort med massor med affärer. LÄtt att spendera 6 timmar där. gjorde lite shopping men såg mig mest runt. Att de hade top shop gjorde mig glad! även hyfsade sport butiker där mina pengar gick åt. Taxi resan tog ca en timme från flyget så jag han se rätt mycket av malaysia också! Lite renare än thailand. mycket palmer och mer begripliga bokstäver.

på taxfreen inhandlade jag en gigantisk flarra light blue där det ingick en herrdoft på köpet.
väl hemma var jag tok slut och resten känns som dimma=)

igår hyrde vi moppe och jonas fick köra runt lite för första gången. han var ritkigt duktig! vi åkte till surin och solade lite och sen in mot atong för lite mat. efter det tog jag och jonas ett stopp vid en mat marknad och sedan en sväng runt i bang tao by. blir fler dagar moppe!

idag kom regnet som på beställning kl. 12.30. mitt huvud och kro känns lite bättre nu efter en thai paracetamol=)
afro och core till em ska  nog gå bra!

hörde ni fått sommar hemma!
kraam

Kommentarer
Postat av: Carro

oh nu var det nog en vecka sedan jag tittade in här sist. blir inte mycket datahäng när det är finväder ute!



härligt med en lite visum (shopping-) tripp och att du fått lite sällskap nere i thai :) här har sommaren verkligen kommit, det är hur varmt som helst :)

Postat av: Anonym

ja, midnatts hade varit kul. Men det fanns bara platser i 90minutersklassen, och då får man ju sicksacka... därför bytte vi till tjejmilen!



ja, skavsår är blä! Ska prova att byta deo också och se om det blir bättre. har en ny nu, den kanske är kass

2009-06-29 @ 15:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback