flygkrash....

så, inatt damp det ner ett fransk flygplan i Atlanten. Fortfarande försvunnet med 229 passagerare.
Jag funderar på att avboka pojkens flygbiljett och ta båten hem till Sverige. Det är möjligt va?

Ikväll tar jag lite svampsoppa och torr surdegslimpa på rummet. Har varken ork eller lust att gå till restaurangen..
imorgon ledig! hoppas på sol för då ska vi prova en liten fin strand här i närheten.

idag har jag blivit röd på rumpan!! solen tar alltså på mig! (på de områden som inte sett dagsljus tidigare...)
detta var resultatet efter min rast då jag somnade på mage i en solstol. =)

Idag tog jag min halvtimmes morgonprom i vanlig ordning. efter detta tog jag mig ett sim i basängen. najs!
har även kört ben och axlar på gymmet så jag är lite darrig nu. Och även vattengympan blev av för tredje dagen på rad!

Hörde att ni skulle få kallare igen...
saknar er alla!

kraaaaam

Kommentarer
Postat av: jessica

japp. det är grått, mulet och regnigt!

Postat av: Karin

Usch ja!! det är regnigt och småkyligt!!

2009-06-03 @ 10:00:06
Postat av: moster

Somnade på mage och rumpan blev röd!? Var har du varit? På en nudiststrand?

2009-06-04 @ 06:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback