vuxenliv?

Usch får en krypande otäckkänsla när man ser alla skaffa barn och gifta sig hemma i fag.
jovisst jätte fint och mysigt. Inte det.. jag bara inser att folk i min ålder har blivit vuxna.
och ja.. jag är blondin och har ibalnd svårt att lägga ihop ett och ett.. men det kan ju bara innebära en sak...
att även jag är vuxen....

(har ju även fyllt 23 i dagarna....)

själv sitter jag i ett regnigt thailand och drömmer mig bort till ett halvår på teneriffa.
ni kommer och hälsar på va om det blir av?


jonas åker imorgon. och dagens regn fick plötsligt mina 3 återstående vattengympa pass att gå ner på två.(om inte ett under sker just halv ett..har hänt...) med andra ord. en ledig dag. 3 arbetsdagar kvar. jag åker hem om 4 dagar! sjukt värre... önska mig flyglycka nu.

stora problemet är hur allt ska få plats i resväskan....=)

kram och ses på lördag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas hoppas på teneriffa. Jag fick svar från det jobbet jag sökt i spanien och de tyckte jag verkade jätteintressant weeeeiii! håll tummen stenhårt för mig! Mosa och pressa väskan =) Haha som vi kämpade med min så är du ju lite van. Hoppas du får en bra resa hem! Längtar tills vi ses!

Postat av: Jamilla

Maria: Kommer du på festen på lördag??

2009-07-27 @ 14:02:39
Postat av: mamma

Klä på dig lager på lager så blir det mindre att packa i resväskan. Du som är en sån fryslort. :)



Längtar efter dig. Kraaam



2009-07-27 @ 17:07:04
Postat av: Jamilla

Förresten, vilka är det som gift sig?

2009-07-28 @ 07:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback