utgång och regn

i fredags var vi ut i Patong. Det var väl ingen höjdare. tror bara inte Bangla riktigt är våran grej.
Barbrudarna får gärna åla sig för nån annan för vi kommer nog inte återvända.

   
jonas tuktuk hem
jag fick en ros av min kära!

 
jag i taxi mot Patong
födelsedagsbarnet och Alek


Nu har det vart dåligt väder i några dagar. Mina pass ställs fortfarande in. Men idag hade vi i alla fall 9 barn på aktiviteten.
På torsdag ska jag köra step för första gången. lärde in 4 låtar idag. 3 kvar!

på fredag ska vi till phi phi och stanna en natt och spendera lördagen där.
Sen är det bara en helg kvar...

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Haha, snygg Jonas! :)

Och snygg t-shirt!

2009-07-12 @ 16:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback