Back in buisness

Då var man tillbaka i umeå. Precis lyckats packa ur den sora väskan och röjt upp lite här hemma.
Julen är nu borta och nya fina lakan i sängen! Ville knappt ta mig upp idag

Har snart packat klart en lite mindre väska, det är inte länge man hinner landa här hemma...
Ska iväg och köpa lite mat grejer och sen baka. Försöker budgeta lite på käket i åre...
men våran vanliga otur pajjade avgasröret igår. Där flög 2000 spänn iväg och mycket svordommar kan jag tänka mig det kommer ur pojkens mun just nu.

Men det löser sig. Lutar mot en dag utförsåkning och två dagar längd. Tror det blir lagom för min del=)

Hjälmen på! Denna semester ska inte få förstöras!

Igår hann jag hoppa av bussen och kasta i mig lite mat och så fick jag rycka in på jobbet. efter 2,5 h fick jag dock gå hem för det var så lugnt. Fick mig även två extra dagar jobb. Så nästa vecka blir det mån, tis, tors (13h), fre (13h) samt mån och tisdag veckan därpå. Skönt, penga kassan kan behövas fylla på efter denna helg!

dags att pallra sig!

Håll tummen nu att vi ska slippa oturen denna helg!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Drömde i natt om att jag skulle följa med dig till åre...du hade bagageutrymmet fram i bilen, skitstort var det också!!



Puss&Kram, hoppas ni får det bra trots att jag nu inte följer med...

Postat av: Ousa

Ta de lugnt i backarna! Så du inte blir som jag är just nu, sjukskriven! :(

2009-01-16 @ 17:08:33
URL: http://www.metrobloggen.se/correr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback