visum

jag gillar matdagar, inte för att semeldagen är min favorit. Men det är ju alltid mysigt när det är någonting speciellt och det innebär nått gott. Min favorit är helt klart våffeldagen men det är inte omöjligt att det slinker ner en semla idag. gärna med vaniljkräm och riktigt tunnt lock.

Måste ner på stan och ta ett paddkort (läs passkort, men pga mina utslag i ansiktet blir det nog mer ett paddkort..,.)
verkligen kul att föreviga sina sämsta hydagar i ett visum. ( å nej mamma, täckstift kommer jag inte så långt på...) jag gillar speciellt den röda svullnaden jag fått under höger öga...

Nog om det åter till visumet. Jag tycker det är läskigt. Nu ska jag tydigen stoppa pengar och pass i ett kuvert å skicka till göteborg tyckte den thailändska konsulat tanten. ( jag ogillar redan thiländare....hm...) Ditt ord är min lag, jag bugar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback