Tusen tankar

Tankarna bara flyger runt i mitt huvud. Höll inte på att få en blund sömn inatt. Och pga. halsen har jag ingen möjlighet att få stopp på tankarna genom något härligt träningspass.

* Först är det Skellefteå jobbet. Det är så otroligt osäkert. Det är ett bra jobb. Det är 2,5 år. Det är uppe i Skellefteå.
Det  är antagligen 2,5 år ifrån Jonas. Det är antagligen är språngbräda till fler jobb och en otrolig erfarenhet. Men det är någonting jag måste vänta på (och ev. få ett nej) fram till 10 mars.

*Det andra är PT-school. Det är någotning jag verkligen vill göra. Jobba på ett gym som PT vore grymt. (speciellt om jag fick bra betalt) Utbildningen är inte så lång men den kostar 53 000. Jag kan enbart gå den om jag garanteras jobb efter utbildningen då jag annars inte har råd. Dock har jag mailat runt lite och det ser ljust ut på arbetsmarknaden.

*Sen har vi jobbet som fittnessinstruktör för Ving. Hur kul vore inte det på en skala? Som tur är får jag besked om det i veckan. Får jag det, så tar jag det (!?) Även om det bara handlar om en säsong.

*Sen är det plan Ö typ att ha ett trädgårdscafe i sommar i fagersta. Hur mysigt vore inte det. Inatt hann jag nog planera allt ifrån vilka blommor som ska stå på borden, vilket porslin vi ska ha till förbokade grillkvällar på fredagar. Sa jag att menyn redan är klar?

aaaah jag blir tokig.
som tur är halsen på bättringsväg
imorgon är det håkan
och i helgen kanske jag kan våga mig på en lugn skidtur

Kommentarer
Postat av: Hanna

trädgårdscafét kommer jag hänga på :) skulle va jättemysigt ju!

men du har ju iaf lite att välja på! fast det är drygt när det bara snurrar i huvudet!

Postat av: becca

håller tummarna att det löser sig... annars så blir jag ju kanske arbetslös till sommarn så då hjälper jag dig med cafét:)

2009-02-13 @ 06:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback