BlondinLeila

Alltså egentligen borde jag bli modebloggare

När jag var i nypan för typ över en månad sen köpte jag stentvättade tight jeans.
NU idag, börjar mode bloggarna blogga om dem.
Jag bara, ey kom med nå nytt

Skon brevid är den jag köpte förra helgen

 

Jag har även kikat in ettpar superheta skor på hm för ett tag sen
NU idag såg jag dem som "veckans nätfynd"
jag bara, ey kom med nå nytt

Så idag innan alla modebloggare säger något ska jag tipsa om
Apotekets serie apoliva. den är kanon samt mycket prisvärd!
Sko punkten har även ett par heta svarta klackar för bara 299 kr
Nice as hell..vill ha om jag bara kunde gå i dem!








Kommentarer
Postat av: Maria

aaahhh skor... vårskorna börjar droppa in, jag VILL HA!! dina nya är superfina, de bruna gillar jag också men de längst ner är inte i min smak. Dessutom klackar som jag inte kan gå i... men ett par snygga låga kilklackar och ett par ballerina (eller två...) från skopunkten blir det nog i år! sen lite söta 50-tals klänningar till det så är jag redo för våren!

Postat av: Anonym

Heta skor! Jag vill ha sommar! Ska vi ta en resa eller? Varmt, sol, bara njuta en vecka! you and me bejb =)

2009-02-16 @ 13:54:56
URL: http://miians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback