två listor följer efter jamilla

kan vara bra att se på saken från positiv vinkel när man ligger här och kraxar

Lista ett: Jag Gillar

- Fått jobb i thailand!
- ska på utbilnding på mallis!
- pojken fyller år och det är kalas imorgon
- syster har ny valp som jag snart får träffa
- ska till fag och träffa nära å kära om en vecka!
- jag ska få köpa nya tränings skor imorgon (och får dem betalda=)
- jag lyckades hinna dra på mig bra träningsvärk  innan det var dags att vara sjuk igen
- jag å becca ska skida, dricka varm chocklad och skvallra när jag kommer hem
- Flickan kommer också till fag då!
- mormor hade det bra i helsinki'
- jag har betalat min sista hyra för ett bra tag nu!

ah så var det den andra listan, Regler: Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du? Leila
2. Ett ord på fyra bokstäver: Leva
3. Flicknamn: Lisa
4. Pojknamn: Lukas
5. Yrke: Ljussättare
6. Färg: Ljusblå
7. Klädesplagg: Leggings
8. Mat: Lutfisk
9. Sak i badrummet: Lortkläder
10. Plats/stad: Luleå
11. En orsak att vara sen: Lavin
12. Något man skriker: Lyd!!!!!
13. Film: Lost in translation
14. Något man dricker: Latte
15. Band: Lordi
16. Djur: Leguan
17. Gatunamn: Ljungvägen
18. Bil: Land rover
19. Sång: Love me tender
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Luciatåg

Prova en eller två kanske?

Kommentarer
Postat av: becca..

..likes this!

2009-02-22 @ 09:37:03
Postat av: Karin

Jättestort grattis till nya jobbet, du gjorde helt rätt som hoppade på det!En spännande och härlig utmaning. NÅGON har redan tittat på resor.

Ha det bra!

2009-02-22 @ 12:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback