skaka rumpan - mota elefanter- spaaana

Afro power var svin kul
kommer att bli kanon



Hon som höll i det var grymt pedagogisk. Jag menar mota elefanter med spjut, spana, var en fågel. Ey  då fattar jag precis!! (och ne jag är inte ironisk!)

Ska öva mig nu på att bli stark och vältränad och grym på instruering samt alla möjliga träningsformer.
dvs. träningsplanen lyder, mycke afro samt core, skidor för konditionen och gym för stykan.
Lördag blri det instruera av.

Minun pitäisi myös harjotella suomenkieeltä and some english.

Börjat packa ner mina saker nu i kartonger
pojken bärjar inse att jag ska åka...

undra när poletten faller ner för mig

imorgon ska jag vaccinera mig mot alla djungelsjukdommar!
Halleluja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Leila det är så härligt att läsa att du låter så glad och upprymd! Jag blir så glad =)

Postat av: Jamilla

Kan inte annat än att hålla med Maria. =)

Vi hinner väl ses innan du åker bort va?!?!

2009-02-20 @ 10:42:19
URL: http://jamilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback