otursdag? Nejdå, solskensdag!

nytt tips på snabblunch

pojken kommer snart hem en sväng och ville gärna ha mat då
duktig hemmafru som jag är drar jag ihop en fin sallad med rostade solrosfrön på (självklart hemma rostade)
Annars innehåller den spenat pasta, färsk spenat, tomat, gurka, paprika och toppat med två kokta ägg.

Till detta rör jag ihop två medelhavs scones. Tyckte det skulle passa så jag uppfann ett recept
Lite graham, lite vete, lite kruskakli
lite olivolja, flingsalt och oregano
lite mjölk, keso och solrosfrön
vips in i ugnen på 225 grader några minuter

Så hade älsklingen ett färsk bröd till maten!

Ikväll ska vi på Håkan!
Innan det en god middag här hemma hade vi tänkt.
Solen skiner och jag ska jobba 13 h imårrn. han ska skida utförsåkning
Ska ta mig ut i vädret nu innom kort, vågar jag prova skida lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback