MAAAAT. Snaaaask, geee MIG!

inga skidor igår efter jobbet, dock en joggtur
Idag sitter jag med papperstuss i näsan fryser och dricker te och är sugen på allt

har redan tryckt i mig:
en portion gröt
två mandariner
en mjuk macka
en knäcke macka

till frukost "efterätt" ett glas B-vitamin

en halvtimma senare en bit cheesecake
och för att avsluta det hela
en skorpa och en kopp te

nu  sitter jag å längtar till lunchen redan
jag planerar rårakor

nej jag är inte förkyld, men det är nog väderomslaget mellan typ  -14 till -5, kanske?

Planer för idag?
Vara ledig!=)
dvs NO PLANS

nu vill jag åka och hälsa på fickan i storstan
men det går ju inte...

Kommentarer
Postat av: carro

ååh rårakor! fasen vad gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback