Leilas bak

Jag är i baktaget

Först satte jag en plåt grahamsrutor på gång
undertiden den jäser rörde jag ihop en filmjölkslimpa med russin å grejer
Medan den var i ugnen rörde jag ihop till ciabatta med oregano och parmesan

Nu bara vänta tills allt jäst och gräddats..mumma=)

Jag är ledig med andra ord. Jag ska nog ut i skidspåren så fort allt är klart.
Gick så dåligt igår så behöver revange.

jag är ju sådär på att valla... men det får gå som det går.
kan man glidvalla med vanligt stearinljus?

nu  är alla bröden klara!
se så fint!


    

Provsmakat alla, mätt, dags för skidor!


Kommentarer
Postat av: annso

åh du e bakmästarinnan. så grym

2009-02-16 @ 16:50:03
Postat av: moster

Giabatta-recept, Tack!

2009-02-16 @ 17:53:29
Postat av: Ousa

Recept på filmjölks limpa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback