kulmage och kastspyor

ibland är älsklingen värd ett stort guldhjärta
Idag hade han gjort ett glas smoothie och laddat te kannan tills jag kom hem.

han är och spelar fjäderboll och jag har presis landat i soffan efter 26 h arebte på två dagar.
Nya beck på tv ä bra slötitt ( när man redan sett dem) Och en kopp te och fruktbörd

Även jag var snäll och har med mig en hembakad macka med skinka å massa grönsaker till honom

imorgon är jag ledig. Då ska jag träna. Man jäser av att jobba helg.

Lärdom av helgen, jag klarar väldigt mycke.
Jag klarar inte: Vuxna kastspyor

fast jag klarade faktist det också efter ett mindre sammanbrott

syster har varit här. Vi har gått i skogen, varit på musik kafe, shoppat, ätit på Olles, fikat varm chocklad och kanelbulle på nydala och tagit det allmänt slött. Dvs bra tre dagar!

Nu beck som sagt.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback