konsekvenser av att vara sambo med en blivande polis

idag fick jag mig ett häriligta uppvaknande. Min sambo har en förmåga att tugga i sömnen, så jag brukar lite kärleksfullt lägga en arm på honom då så han kommer av sig i tuggandet. Detta medförde inatt att jag då låg aniskte mot ansikte med honom. Mitt i min dröm av ifyllnandet av en forumulär hos tandläkaren om just hanns tuggande kvider jag till. Jag får en armbåge rakt på nosen. jag kvider till en gång till och väder ryggen mot min kära sambo (som tydligen drömde om ett polisingripande). Plötligt känner jag hur det börjar rinna i näsan på mig, och mycke riktigt blir dte en liten blodfläck på lakandet. Jag studdsar upp ur sängen och stoppar snabbt en paperstuss i näsan.

Å då ska jag tillägga att jag aldrig som jag minns har tidigare börjat blöda näsblod av slag mot näsan, kylan visst kan jag blöda lite av den och enstaka gång efter ett hårt löppass, men slag!?

Pigg blev jag iallafall innan sju på morgonen (när jag börjar 13!) och av någon underlig anledning på ritktigt bra humör...

mitt i skriveriet ringer dock samma thaikvinnan som jag pratade med igår (dvs hon som inet var speciellt trevli) och ber mig skcika henne 80 kr till för att hon ska kunna skicka rekomenderat tillbaka. Suck och pust och jag bugar återigen, din önskan är min lag....

åter till gröten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback