farväl Umeå

Okej, såhär ligger de till.
Den 27 februari fyller vi forden med min flyttlass och dumpar den i fagersta
Jag stannar i fag, ca en vecka och drar sedan upp till umeå en kort sväng, innan.....

20 mars hoppar jag på ett plan till Mallorca!
Jag ska gå en 10 dagars Safe utbildning för att bli en suverän instruktör
Den 30 mars hoppar jag på ett nytt plan, denna gång till Thailand.
Väl i thailand ska jag bo på ett rum, ha en cykel och jobba på ett lyxhotell=)
Bangtaobeach heter området, och den 8 km lång astranden hotellet ligger på.
Här ska jag vara finttnessinstruktör samt barn/ungdom/sport aktivitets ledare.
Jag ska även var alite av en kontaktperson för de finsktalande gästerna på hotellet.

Två månader har jag kontrakt och prövotid på då Thailand är ett lite "speciellt" (vad nu menas med det..)
ställe att jobba på. Trivs ja, ja då får jag vara kvar hela sommaren i alla fall.

Det var förklaringen på mitt pirr i magen!
Sitter nu å väntar på att få kontraktet att skriva på samt detaljer för resan!


  
 
hihihihihhihiiiiiiiiiiiiiiiih

Kommentarer
Postat av: Hanna

grattis leila, låter helt underbart! hoppas de blir underbart också :)

Postat av: moster

Grattis vännen!!!!

2009-02-19 @ 19:07:24
Postat av: Helena

ÅH vad kul! grattis, bra jobbat!!! :D

2009-02-19 @ 20:49:22
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: becca

Skidtur med varm choklad, filmmys framför brasan och storytelling om 3 helger då innan du far tillbaka till ume?är bortlovad den 28de tyvärr!

2009-02-19 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback