Ett sjukligt negativt inlägg...

Alltså det är inte ofta jag är sjuk.
Så jag FÅR beklaga mig!

På lördagkvällen kröp sig halsontet på, Söndagen var som knivar i halsen. Tokstor svullen höger halsmandel 
även underliga utslag döck upp i ansiktet (?)
Måndag morgon och förmiddag spederades springandes mellan toan där magsäcken vände sig ut och in, och sängen där tid för återhämtning och vattenintag skedde. resten av dagen bestod av att sova och försöka dricka vatten och proviva nyponsoppa. Idag mår magen bra!  (än så länge)

Fösöker äta upp krafterna så jag orkar gå ut å njuta av solskener lite

det är verkligen tok fint väder ute!
Med nästan en meter nysnö (på sina ställen)
Gnistrande solsken och bara -6 grader!
som gjort för en hel dag i skidspåren.
Men näää istället sitter man här hemma under en filt och kämpar i sig en macka på en halvtimma..

AJajajAJ aj

hur mår du då?


Kommentarer
Postat av: Hanna

jo de är klart...men nu är det ju så att jag går en buggkurs, och alla får stå över ibland för att det inte är tillräckligt många killar, då tycker inte jag att man får tränga sig före utan följa det kö-system som finns...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback