En kärleksfull utmaning

till kära Jamilla och syster
En lite annanslags frågeutmaning.
Go for it!

Vad heter ni? Leila och Jonas
Hur träffades ni?Med nätmössor på en natt på Malaco Leaf
Är ni förlovade? Nej, vi tror på forlovning innan giftemål...och där är vi INTE än
Bor ni ihop? för tillfället ja.
Har ni barn? Nope, dealen lyder, barn-hund, hund-barn.
Har båda körkort? Yes och en halvtrasig bil.
Kommer du ihåg er första kyss? jepp, i do.
Vem sa "jag älskar dig" först? Must have been me
Vem är äldst? Det skullle då vara han som fyller 26 om sådär 19 dagar
Vilka stjärntecken har ni? jag är lejon, är han fisk då?
Vem fyller år först på året? Som sagt han, om 19 dagar
Vem är längst? jag är 166, dvs...han är längre...
Vem sjunger bäst? Haha, som tur är har vi inte tävlat... han spelar gitarr bäst i alla fall!
Håller ni varandra i handen på stan? Jag håller, han håller inte...
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Att svara nej på denna känns ju lite underligt, men...man lär väll känna varandra påvägen till att bli ihop?
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej, men han blev min låssas dejt på en gång...
Har ni någon speciell låt? Ehm? always look on the britght side of life? haha nää
Har ni några frikort? vadåförnått?
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja. spanien, och i sommar blir dte åka av.
Vilket är ert bästa minne? Jag har dåligt minne... men jag tyckte om en solig höst/vinter dag när vi åkte till högbo och åt lyx frukost och klappade på gäss och får.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter mat, kollar på tv, tänder ljus och dricker te.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej...typ 10 min prom upp på söder
Blir du lätt svartsjuk? nej
Brukar ni bråka? Nja... tjaftsa när vi är rastlösa eller så..fast då slåss vi mest. Å då blir det bättre.
 Ringer eller sms:ar ni mest? han ringer, jag messar
Vilken är hans finaste kroppsdel? händer? ögon? hm..
Brukar någon av er prata i sömnen? inte brukar, men det har hänt. En gång rabblade han nå polisgrejer i sömnen..tror han tog en bov.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Hehe, ja jag kommer ihåg när han var din låtsasdejt. Och sen sa du att "nu kan han inte vara det längre, för vi har pratat med varandra" =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback