zumo de naranja

lucia
my säger jag kommer minnas denna lucia länge
varken lussebullar, glögg eller luciatåg...men såklart jag kommer
inte varje lucia man spenderar på gran canaria
men jag fick pepparkaka!

men jag hade ändå en bra dag. mycke folk på passen
glada trevliga svenskar. tror dte blir en bra vecka
tur det då jag bara vill att den ska gå för på lördag kommer mamma och pappa

på onsdag är det julfest med jobbet. jag ska äta sen åka hem. jobbar ju tidigt nästa morgon...

tredje advent!

har gett upp hoppet på en vit jul iår..
hoppas då min önskan om jobb går i uppfyllelse...



Kommentarer
Postat av: Maria

vi har vitt på marken idag!! har haft lite lite snö en gång tidigare men det smlte bort på några timmar, får se hur länge det här blir kvar :) kram!

2009-12-14 @ 09:15:29
Postat av: Jamilla

Det snöar här med! Vitt på marken och vitt i luften!

och bara tre arbetsdagar kvar. wohoo! :)

2009-12-14 @ 11:23:04
Postat av: Jari

vit jul, nej tack. För lite glögg vill man väl ha!

2009-12-14 @ 18:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback