Lussebullle!

jobbat idag
gick bra
fick höra av min chef att jag vart duktig så jag blev glad
magen har klarat sig
nu är jag trött
tur att jag har sovmorgon

hoppas ni börjar få julstämmning där hemma
här försöker dem men jag menar de firar inte enns advent här
och inte så konstigt här behövs ju inge ljus
räcker med att vakna på morgonen så blir man bländad
skulle behöva solbrillor inomhus för att slippa kisa

jag firar i alla fall advent.. fast man får anstränga sig för att se att lågan lyser...
spanjorerna hänger tomtar på väggarna, det tycker jag är konstigt.
å så firar de vists jul den 6 januari, jag menar vad är det!?

jag fick en lusse bulle av My idag. och det gjorde min julsämmning (och min energinivå=)


snart helg och andra advent!
8 veckor kvar.. det rullar snabt vettni

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! jag har adventspyntat, röda gardiner, stora advetnsstjärnor, advetnsljusstake och en sån där stjärngardin som lyser...jättemysigt!

ska även ha en gran :)

kan skicka lite bilder till dig så du får lite julstämning :)

hoppas allt är bra! kramar

2009-12-04 @ 16:27:38
Postat av: Therese Åhlenius

Hej Leila, det här är Jamillas kompis och före detta granne i Västerås Therese. Måste bara fråga: Jobbar du på Sunprime Atlantic View Suites & Spa, Playa del Ingles??? Där var jag och semestrade en vecka i februari 2008, det var superhärligt, jag hade tänkt gå på passen men blev bara vattengympa :)

2009-12-05 @ 16:46:11
Postat av: Anonym

Tess: jepp jobbar dar=) sliter vattengympan dagarna i anda=)

2009-12-07 @ 11:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback