grey is the new black

 


jag har i allafall inköpt nyårsklänningen nu.
inte för att vi har några som helst planer till nyår.
förhoppningsvis blir det middag ute någonstans.
Den är grå och tub modell. ska ha mitt silverkedjorhalsband till och ett par klackar måste jag ju skaffa

köpte även ett linne, lite underkläder och annat smått..
men andra ord sken inte solen idag. jag är snart blek som en knubbsäl

vi har varit på lucia firande idag
det var jag och my och religiösa 60 + are. och en "Sten frisk"
vi som trodde vi skulle smälta in...

 


vi fick en dos hem/jullängtan och en saffransbulle var
var mysigt

nu en kopp cafe con leche

ny arbetsvecka imårrn
(ni hör hur jag studsar av glädje va? mest pga vattengympan)

stor tredje advent kram!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback