evakuering!

jag har ritkigt bra folk denna vecka
idag hade vi brandövning

jag blev tvingad att prata i megafon
så fort jag pratade började mina gäster skratta åt mig=)
meh! jag försökte vara seriös

detta är en brandövning!
ni befinner er på en evakueringsarea
var vänlig lämna hotellet omedebart
gå till höger och samlas på parkeringen framför hotellet på höger sida!

jag och my räddade nog många liv idag
imorgon är jag ledig. jag vill sola och göra praliner

sen är det julfest med jobbet
jag ska ha mitt nya linne

nu har jag ätit en potatisomelett
är proppmätt
och smakar vitlök i munnen

hoj

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha. leila med megafon. vilka grejer :)

yeees fick jobb på min praktikplats så jag börjar 2 veckor efter min examen. så bra tajming! hoppas jobbtomten hittar nåt åt dej med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback