El Stocholmo

Sådär, då sitter jag och äter en frukost ala´Viking i vasastan.
frukosten består av en nygjord/hemmagjord cupuccino (nej jag minns faktsit inte hur det stavades)
och en färskpressad juice. Han toppar med en espresso, jag tror jag toppar med en macka.

vid tolv kommer jamilla hem från jobbet och vi ska  äta lunch här på salladssstället brevid.
sen blir det nog lite shopping å såntdär.

igår satt vi först på taket på kulturhuset och drack ett glas vin.
sen tog vi med oss blodsockerlåga Viking och drack ett glas rosé och åt tapas vid vasaparken.

väl i sängen blev det en update om friidrottsdagen och sen somnade alla.

ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Spanish teacher

men tanke på att mallis väntar och du ska maxa spanskan lite nu så kan jag inte se sånna fel gå obemärkta förbi. El Stocholmo vart galet fel --> El Estocolmo.



!Que te cuides y tengas un buen viaje!

2009-08-23 @ 12:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback