addicted...

Jag är beroende, såå beroende. Jag kan bara inte sluta. Tyvärr går det mot sitt slut nu, bara tre återstår. sen en lång (?) väntan. (Eller sökande efter ett nytt beroende?)

Det är sorgligt, det är lycka, det är kärlek det är hat. allt på en gång.
Jag kan inte sluta.

Greys Anatomy har aldrig varit så spännande som nu

Imorgon är det UM och mammas lediga dag. på torsdag drar jag till stockholm för mys, shoppinghjälp (jag har shoppat föör mcyke senaste månaderna) och gitarrhero turnering.

På måndag har jag tid till doktorn. Var det nå mer jag skulle hinna med innan nästa fredag?
Idag kom min nya rosa lilla dator. Det tar nog en liten stund innan vi är sådär bästa vänner, men jag känner att våran relation kan bli bra.

....idag har jag ätit fisk. det blev en varmrökt peppar makrillfilé som mitt första offer på sådär 7år...
det blir kanske bäst så. och blir det inte det... ja då är det bara att sluta igen.

allt för mig. åter till mitt beroende

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Jaa, det är väääääldigt spännande där i slutspurten!! Väntar otåligt på nästa!

2009-08-19 @ 07:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback