fantasia

sitter och äter en konstig frukt. ser ut som ett litet rött päron typ. det är jätte knaprigt och påminne lite om en blandning av päron äpple och rå potatis. så om jag hittas livlös här i lägenheten imrogon så kan ni gissa på den konstiga frukten jag inte vet vad det är.

annars har johan och ellinor åkt hem nu. var precis upp och länsade johans rum på diverse smått och gott.
jag har på min lediga lördag skuggat på best western (dvs sola fast utan sol) tagit en 30 min thai massage och blivit insmugglad på fantasia vid namn katja jobbandes på fritridsresor. där åt vi en gigantisk buffe och kollade på en fantastisk show där bland annat 16 elefanter medverkade. jag såg även vita tigrar och diverse andra djur.

annars har jag jobbat. inte mycket spännande där att berätta. imorgon ska jag sitta barnvakt. ska bli lite läskigt. ungar är läskiga speciellt när de kan bajsa i en blöjja....men i utbyte får jag nog en slant och en svensk frisör att klippa mig=) Ibland kan gästerna vara ritkigt bra att ha=)

föresten så är jag fortfarande mätt sen buffen i lördags...och det var nu över två dagar sedan. så ni kan gissa min magstatus för tillfället.

 

 
det första är en gigantisk hamsterbur....

Kommentarer
Postat av: Jari

Trodde första bilden var din mag/tarmstatus!?

2009-04-27 @ 16:11:23
Postat av: Karin

Hoppas du överlevde frukten!!!för snart kommer min Mia och då måste du ha krafter för att ta hand om henne...första oron för mig är taxi resan till dig ;}

2009-04-28 @ 22:19:49
Postat av: jessica

FET orm!! jag höll i en orm i thailand, tuff som jag trodde jag var haha:) fick inte med mig nå droger hem dock... hahaahhaha

Postat av: Sofia

olja leila olja! det är vad jag säger :) har precis kört play&splash i barnpoolen, i love it. om en timme har jag afro och core. 4 resp. 8 (!) föranmälda. sååå roligt!!

2009-05-01 @ 13:58:14
URL: http://turren.blogg.se/
Postat av: Sofia

olja, leila, olja! det är vad jag säger! har precis kört play&splash i barnpoolen, det är ju så kul. om en timme har jag afro och core. 4 resp 8 föranmälda, det du! sååå roligt :)

2009-05-01 @ 13:59:34
URL: http://turren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback