skit på dig

Jävla piss unge och förstöra min dag
"min mamma säger du är dålig på vattengympa"

"Ehm din mamma kan ju sätta sig på mitt långfinger och rotera?"

Precis vad jag ville höra innan mitt första afro och cirkel. ÅÅh så pepp jag är nu.

Sen kan jag ju tillägga att din mamma var med på mitt första pass som kanske inte erbjöd det mesta flytet och energin då jag var nervös som en gris. Men du kan ju hälsa din lilla pepparkaka till mamma att hon är varmt välkommen tillbaka och prova nu när jag kört några pass. För nu kan jag! Nu är det kul!

men tack tack, självförtroendet på topp. Verkligen. SNORUNGE

 


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Vilken snorunge! Inget påskgodis till honom/henne!

Postat av: Jamilla

Lycka till på afron! Jag tror det kommer gå jättebra!

2009-04-10 @ 09:19:05
Postat av: beccus

Ähh.. inte tänker du väl låta en snorvalp fälla dig heller?! limma på smilet och berätta för ungen att hans morsa är så varmt välkommen tillbaka..(när hon lärt sig att även små koppar har stora öron)!

2009-04-10 @ 17:27:44
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback