it will be a bamboo....

nej ingen snorunge fäller mig. På mitt pass kom det en tjej. Hon var super gullig. Vi körde ändå så jag fick öva.
på cirkeln kom det två. eller ja jag tvingade tjejen att stanna plus att jag sprang ner i gymmet och raggade upp en till tjej.
men även cirkeln gick bra... med den uppslutningen jag hade. Kan ju tillägga att idag var första dagen det INTE regnade kl.16. (regnet kom föresten nu kl. 22)

Aja tur eller otur är frågan
Nu laddar jag om inför passen nästa vecka. Nu ska Coren läras in!
På torsdag blir jag ensam fitness framöver!

ikväll har vi vart och hälsat på Jenny och Alek. De bjöd på mat på äkta thaivis. dvs sittandes på golvet.
Sen var det dags för Annas lilla tatuering! Alek var grym. Han har nu lovat att även fixa min tatuering så den blir fin!
Bambuu verkar vara the shit=)

   

Imorgon blir det en beach en bit bort och sen shopping i patong

so long amigos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback