dumt att vänja sig med semster...

dagen började med en undrebar frukostbuffe, kan vänja mig vid detta ja..
sedan de får stegen ner till en solstol på stranden. Låg där antingen under ett parasoll eller flytandes i vattnet. med andra ord solen liiite för varm fö rmig att ligga i...men tok så skönt i vattnet! (dock finns det små manetyngel som bränns...men det ignorerar vi nu)

SEn kom regnovädret och vi tog lunch. veg wrap och tomat å mozarella sallad blev dte idag.

Efter dte har jag å anna vart till affärn och handlat lite smått och gott å nödvändigt. Så nu har jag nytt tele nummer för er som vill nå mig!

ikväll ska vi ut och äta och sen bums i säng för imårgon ska jag börja betala för paradiset med svett



(fler på facebook)

Kommentarer
Postat av: becca

Hehe.. nä kanske inte så populärt:) Javisst, sjukt billit allting!

Postat av: jessica

nä jag tyckte inte dom såg så aptitliga ut och tirre sa att dom är blaskiga. så inte så sugen=)

2009-04-01 @ 14:48:36
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Skont att se att allt verkar bra!



Du har inte fragat, hur manga pass ska du ha om dagen egentligen? HUr ser ditt schema ut? Hoppas att det kommer med i nasta inlagg!!



PUSS

2009-04-02 @ 09:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback