de osynliga myggen synns!

sådärja första vattengympan avklarad. ggick rätt bra, och fick lite postiv respons i alafll. Går nog ännu bättre på söndag!
har även fått sitta björn och blivit fotad (jag grimaserade hihihii)

annars har dagen gått med en del ledighet, lite rita (fick två fiina teckningar av barnen idag) och lite saga...
nu ska jag vila middag. vi ska visst ut hela teamet till patong. (jag är sååå pepp...not)
Men det löser sig nog med lite vila, och ska bli kul att se lite mer av phuket...även om jag hellre skulle ta det på dagtid ich utan krog inräknat=)

(och mamma, vi tar taxi hem sen inatt så det borde vara lugnt, plus att vi är typ 8 pers!)

ha en fin dag i sverige

(även denna avslutades i regn till eftermiddan...rätt svalt nu, nu sett myggen!!usch, myggmedel på!)

puss å kram å hej

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Hur många timmar före oss ligger ni i tiden??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback