corn on the beach

Sitter här och gröper ur en melon med sked. Kände för lite mellanmål innan jag drar ner till gymmet. Det blev strålande sol efter regnet och timmarna har spenderats på stranden.

 Jag skulle verkligen behöva någon som smörjde min rygg samt någon som sa åt mig att ta av mig solglasögonen för att slippa panda bränna och sa åt mig när jag börjar bli lite röd..


Med andra ord. Jag är fläckvis röd (eller fläckvis vit kanske man ska säga...där jag faktist kommit åt med solkrämen..) och har tydiga märken efter solbrillorna=) men det som är rött bli brunt! Och när det röda lägger sig så är inte det vita lika tydligt längre=)


Till lunch tog jag mig en grillad majkolv på stranden. ÅÅh så god den var! Sådanna blir det helt klart fler!




Inga speciella planer för kvällen. Gymma, käka middag, kanske glo en film, kanske ta en promenad, vinka av Linda. Bara ta det lugnt. Beachpartyt tror jag ja skippar...


So long amigos


Kommentarer
Postat av: Anonym

du! kom ihåg att smörja in dig ordentligt med solkräm! Och sitt i skuggan, bara. om du badar så ta på mera solkräm! ha gärna en sjal/sarong eller nåt över axlarna! och glöm inte solhatten =)

2009-04-15 @ 12:14:21
Postat av: Jamilla

Jaa, de kläder jag fick låna av dig är ju skönast! Och snyggast - vilket ju är ett måste när man hänger ut genom fönstret och tvättar utsidan ;)

2009-04-15 @ 18:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback