core, watergym och kids på schemat!

Halloj!

Inga nya bilder idag heller, sorry. Kanske blir imrogon när jag är ledig. Vem vet kanske gör som pojken säger och tar mig en promenad för att faktist se vart jag hamnat!

Idag höll jag i mitt första core pass! Det var kul fast vi bara var tre personer. Hoppas verkligen det börjar komma fler snart.. blir lite tjatigt ,med så få folk. Idag ska jag även (om det kommer några barn) ha mitt första kids pass. dvs barngympa. Har suttit och planerat lite och det blir nog kul bara det dyker upp barn. Ska börja med raketen och 1-2-3 stjärna. Sen lite koreografier med bollar och rockringar och hinderbana å sånt!

Men innan dess vattengympa! Om dt slutar regna vill säga.. men dte tror jag nog. dte är nästan en timme kvar innan jag drar igång! kanske tillochmed blir lite svalt? (tsss näädå)

Igår onti huvet idag i magen. Snälla snälla inte dra på mig nå skit nu... dricker mycke vatten!

aaaah kliar över hela kroppen. inbillningskryp!
på torsdag är det jag å Jenny framöver!

igår två veckor här i thai! På lördag en månad sen jag åker hemifrån!
månaden måste jag säga har gått undan ändå.
Tre veckor tills Maria dyker upp!! det är ju nada! ÅÅh så mysigt det ska bli!

Ha en bra dag i Sverige nu!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Becca

Mjaa.. dina argument tål att tänkas på.. dock så betvivlar jag att det rör sig om något annat än ren och skär fåfänga.. tragiskt men sant!

Ohhh. . vill verkligen vara hos dig nu på en CoCo. synd att dom inte har långweekends till phuket i prisklass med ex. london.. höhö :D

Postat av: Anonym

ja juste.. får väl återigen tacka för att ni öppnade mina ögon för det smarriga thet! :D

2009-04-14 @ 16:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback