chock dee pi mai

Nej, denna dag var inget att hänga i julgranen. På tal om jul, imorgon är det nyår. Detta firas på traditionelltvis dvs med extremt vattenkrig. Fullt normalt. Songkran kallas det visst och ska visst vara fullt kaos...Så jag hör väll av mig från framtiden då.. rättare sagt år 2550 om jag inte hört fel....

idag kunde barnent fått vara mindre dryga. Det hade kunnat komma mer än 1 person på passet (så jag slapp ställa in)och jag hade kunnat ha en Jonas här. Då hade dagen varit perfekt. Men för att inte tänka negativt så ska jag lista några höjdpunkter med dagen så jag själv fattar att jag faktist har det bra...

*Frukostbuffen var super som vanligt!
* Solen har skinit hela dagen!
* Linda tog vattengympan idag
* Jag fick prova gymmet första gången
* Jag tog mig en coccosnöt till kvällmat framför Rallybrudar på datorn

tjipp

Kommentarer
Postat av: sara

Åhh vad jag längtar tillbaka till phuket. :)

Postat av: Hanna

ja leila du får inte gnälla, du är ju i thailand :)

2009-04-13 @ 09:18:15
URL: http://hahannah.blogg.se/
Postat av: becca

jamenvisst .. och idag skymtade jag första vitsippan:D på min gååård! (ligger lite efter nu eftersom jag inte är ute på mina ordinarie vår-ridturer i hedkärra.)

2009-04-13 @ 14:10:57
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback