banana och snorkling

sorry för dålig update,..

jag är väldigt trött för tillfället=). friskluftsförgiftning kallas det

idag var en ledig dag. vi hyrde en båt och gav oss ut. första stoppet vi en klippa ute i havet. där snorklade vi runt och tittade på vackra fiskar. Jag såg Nemo, en sjöstjärna, en platt svartoch vit randig massor med illgula. och massa sorters fisk. Nästan läskigt mycke fisk ibland då de simmade på en. Men oj så vacker och härligt det var!





Sen fortsatte vi våran tur mot bananabech. Där har vi slappat, haft det skönt och jag tog en bananpankaka och en watermelonshake. nam nam.

en härlig dag med andra ord. Den är dock inet slut än. ikväll ska vi visst ut och äta. jag borde verkligen öva in min afro nu. men jag är trött  trött trött. Har skrivit ner min aoutlines nu... ska nog vila en blund och sen ta mig i kragen.. börjar bli lite nervis nu... fredag är ju snart!

två dagar jobb sen en dag ledig igen..undra vad man ska hitta på då.. hörde rykten om nån marknad i patong..

ha det fint! bilder finns nya på fejjan!

Kommentarer
Postat av: jessica

ohneeej! never gonna happen detdar med inrikesflyg. skraj nog som det ar med att flyga hit liksom. kom hiit du ;)

Postat av: Ida

åååh leila fan va fint du har det!! kul att läsa din blogg nu :)

2009-04-13 @ 10:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback