your my aaaaangeeeel

sträck ut baksida lår...

konstigt det där med gröt. Man blir ju hungirg på stört efteråt. en timme senare, tror det är dags för kaffe och macka...

Idag ska hela dagen spenderas åt pump, måste sätta hela passet så jag har typ 7 låtar kvar att lära in.. har redan tröttnat efter en timmes övande...

Få se hur det blir med jobbet...fick ett samtal två timmar senare, hon sa hon skulle verkligen försöka ge mig jobb men de ställen jag hade valt behövde tydligen inet folk just nu... suck å pust... som sagt de ska höra av sig i veckan...

vacker höstväder ute, borde nästan ta en promenad, fast det rä ju lite ansträngande, måste ju spara på krafterna till pumpen och powerstriken=)



Igår provande jag afro för första gången, jag kände mig rätt dum och stel, men det var roligt och intruktören var grym med sin kropp! å heta brallor..undra vart jag får tag på sånna....hm...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback