yatzy

Nu är jag ensam igen. Känner mig lite halft nerslagen...
Det har vart en bra helg. Jag saknar att ha flickan nära, jag menar vi brukar ju ses typ varje dag när vi är i samma stad...

även mysigt att krama på mormor, vilket var länge sedan. Tyärr hade de brottom vidare, vilket är förståeligt. Tack så jätte mycke morbror för hjälpen med packningen. Och mysigt att ha er alla här på en fika. om dte ändå inet vore så långt överallt.

men får jag ett jobb så är sthlm nära, riktigt nära, (och uppsala inte långt ifrån) och gratttis flickan till ditt nya liv

Jag är hungrig ,nybakt bröd å paj gör bara känslan konstig i magen
I vinter blir det kolari. JA

Kommentarer
Postat av: Maria

JA! Jag vill också åka, snö snö snö och mys!

2008-09-15 @ 19:08:44
Postat av: Jamilla

Känner mig lite nedslagen jag å. Som att jag glömde något väldigt viktigt där uppe...



Och ja, Kolari i vinter är jag med på! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback