pump it up

oooh more sweeets candy candy i loove candy, dumle, twix, lysmelk..orka laga mat!
Ska ju som sagt på middag ikväll...(kör på beccas komentar, allt gott är tillåtet när man är nysambo=) bara man inte gör dte till en vana i längden...är det ok att gotta fast man sitter här själv å sambon är på vift då?


Han tar seden dit han kommer, redan innan två satt han i bastun med en öl medans jag kämpade med pumpstången på Iksu. Kände ingen glädje eller rysningar idag heller..har pumpen tappat sin charm för mig? vart är magin?

 

mina läckra biceps

höhö
de synns (finns?) ju inte enns haha

Kommentarer
Postat av: becca

..jaja..då är det seperationsångesten som tar vid :D och förresten så har ju du lite att ta igen sen erat godislöfte! hehe... har börjat kunna vara ute lite på promenader nu förresten..utan krycksen..jag kämpar på och det går framåt! tummen upp för mig!:)

2008-09-06 @ 16:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback