Poff

Och ändå förstod jag inte att det var fredag idag, jag som skulle på gratis lyxfrukost. men det var som bortblåst ur mitt huvud. bättre lycka nästa fredag. Det är sjukt vad tiden går fort här framför datorn. Blir nästan lite för involverad i Marias gym. (slå mig om jag ska backa) timarna, dagarna bara flyger förbi. Men det är kul att känna sig lite nyttig

Här även kokat lite krusbärssylt och lingonsylt. Och mina visitkort har kommit! Värtsa=)

Cirkel idag.. annars inga planer.



tänkte bjuda på en bild eller två...men hittar inte sladden...återkommer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min dagar går också fortare när du är med så det är kanon! Du anar inte hur mycket jag har suttit här i min ensamhet och vridit och vänt på mitt gym. Det är superskönt att du hjälper mig! Jag är bara tacksam! so keep up the good work =)

Postat av: Jamilla

Har du visitkort?? Vad står det på det? Kan jag få ett? =)

2008-09-26 @ 21:10:28
URL: http://jamilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback