my kind of guy

Måste väl kanske påstå att dagen vände lite. och måste erkänna att allt blir vad man gör det till. Även om folk i ens närhet kan vara en bra spark där bak.

Hursom jag trivdes bra att tycka lite synd om mig själv i några timmar.

Strax innan gympan fick jag en uppgift av Maria som känns kul, vilket jag ska fortsätta med imorgon!
På gympan kom hela (!) 3 personer. haha det tar sig! Vi hade kul ihop i allafall och svettiga blev vi, och nöjda.
Efter gympan bjöds jag på en tårtbit och en kopp halvgammalt kaffe. Satt å prata lite i receptionen och åt och laddade inför en handlingstur.
Åkte till willys och handlade mat, riktigt mysigt faktist, gillar att gå runt där själv. willys blir inet så dyrt heller när man väljer med omsorg.

Väl hemma satte jag igång med pizzabaket i högt tempo. Idol på tv made både min och jonas dag. Idol är bättre än någonsin iår!
Lagom till nya seriestarten med persbrant var pizzan klar. Det blev färska champinjoner, paprika, lök, färska tomater, feta och ost.toppat med färsk ruccola och havssalt med hemmagjord pizzasallad  som tillbehör.Mums säger jag bara! Nu är jag mätt. Och "mickael persbrant is my kind of guy"  =) och ser redan fram emot nästa onsdag.

Nu dags för dusch och säng.. ha en fortsatt trevlig vecka

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Det vore motiverande att vara på dina pass! =)

Postat av: Anonym

Jag vill gärna att du letar vidare! Asså jag hade fått klartecken, men så hitta jag andra maskiner... bara det inte blir dyrare så kör vi =) Jag ska få en offert imorgon så då vet jag hur det ser ut. Men med största sannolikhet så hamnar jag runt samma peng och då kan inget stoppa mig mohahah =)



O yes michael persbrant is my kind of guy! =)

2008-09-25 @ 07:50:50
URL: http://miians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback