Mage i uppror

Nu känns det sådär i magen.
Pirrigt inför första passet imorgon.
 Läskigt och lite ångestframkalllande då jag inte satte hela ikväll när jag övade.
stressigt då jag inte hinner öva så mycke mer på gympan fram till onsdag och en låt sitter inte alls...
pirrigt och förväntansfullt då skolan drar igång på allvar imorgon
Lite läskigt och roligt men ångestframkallnde då det är fest på lördag, med massa folk man ska lära känna i en stadsdel jag inte känner till.
Roligt, inspirerande och stressande då det är kvartal på tisdag och nya passet ska läras in så fort som möjligt.
läskigt kul och prestationskrävande då första cirkelpasset ska hållas på tisdag efter pumpen nästa vecka...

ska jag fortsätta?
Är det konstigt att min mage är i uppror och knipar just nu?
Den har väll fått en chock från sommarens o-måsten.
Plötligt har jag inet en massa tid att disponera hur jag vill, utan mitt schema är faktist fyllt..och då inte av mysiga fika stunder, friviliga gym pass och långa sovmorgonar.

känner igen känslan i magen från någon tidigare termin...

hehe å dethär är bara första veckan, men sen öär ju inte allt nytt längre. Då blir det lugnt igen. Nu sova! börjar 9 imorgon!!

sov gott

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Tänkte precis säga det, att det är ju nu allt är nytt. Om ett par veckor kommer det kännas bra i magen igen! plus att du slipper vara hemmafruig och ha tråkigt (om du nu har haft det...)

Jag är ledig imorgon! Rings då! eller ikväll, om jag hinner efter gym och hårfärgning.

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback