Lördagsplaner

Har börjat drömma otroligt mycket. Tror dte är när jag egentligen är utvilad med fortsätter sova. Jag menar jag vaknar ju inte av mig själv precis. Jo vaknade när jonas gick upp vid fem, fick akut illamående av att vakna så tidigt så somnade snabt om.

Såå....vaknade typ några minuter i elva. Åt min gröt och kikade runt lite på datorn. Hittade ett jobb jag vill ha å fastnade såklart i att läsa om det... och där flyger timmarna. Jag inser att det ser verkligen ut som skit här hemma. Jag diskar, dammsuger, städar toaletten, plcokar å joxar och nu ser dte riktigt hyggligt ut igen.

Bodens är slut om en å enhalv timma så jag ska pallra mig ner och ta en titt. Tyckte dte var lite mysigt när jag och jamilla strosade runt senast. Denna gång ska jag ladda med lite kontanter.

Annars planer för idag? Vet inte..pojken är nog trött..kanske blir en film till kvällen..jag känner även lite för en jogging tur..få se få se.. nu en extra tröja på och ut i höstlördagen!

(å detta inlägg fick åter några minuter att går....)

Jag är som Alfons Åhberg, "jag ska bara jag ska bara".....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback