I wanna give you a good song...

Ett plus på pumpen igår, kändes bra.Nästa vecka kanske jag är uppe i sju pers haha
En timmes väntan till nästa pass ersattes med Fredriks power strike. push hit kick. mina händer skakade när jag väl skulle ge mig in på min tredje timma...
...en virrig timme av cirkel. 6 personer kom även här! halleluja! å jag skuttade runt å försökte hålla koll på tiden.

När jag kom hem had emin underbara sambo lagat lyx middag åt mig! Med glass och hemmagjord blåbärssylt han kokat till efterätt! Då blev jag glad! Efter maten var jag mätt mätt mätt och låg halv död i soffan å kollade på tv.

Inatt vaknade han å hade kramp i skulderbladet...stackarn...hur bra gör man en massage tre på natten?

Idag gympa, läsa lite...måste hämta upp tvätten....men först en ägg macak å en kopp kaffe!

so long!
(two days left!)

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Har inte åkt idag heller. bilden är från i fredags


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback