helg!

Jag får besööök jag får besööök lalalala
de var vid högakusten nu å skulle äta lunch
Jag har brödet och pajen i ugnen, mat ville de inet ha så jag å jonas får väll äta för oss själva=)

Sen blir det cirkel och sen är helgen öppen för olika påhitt. visa stan är väll en plan? och rödakorset tror jag vi ska ta en sväng till..kanske ut på kvällningen med tjocka tröjor, kankse visa fina spåren här på gamlia...

Jaaah, jag har ilalfall gjort fint här hemma nu. synd att toamattan fortfarande är dyngsur=/

Nu vill jag ha ett jobb. Någon som har ett? Just nu tar jag i stort sett vad som helst!

Trevlig helg!

(neee..inet tacco...får rysningar)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag behöver någon som vill tvätta mina fönster ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback