ekologiska popcorn

idag ser min och pojkens dag rätt lika ut...eller ah..egentligen inte.
Han är iväg på lekar nu, jag ska iväg och leka pump. Kvartal på IKSU idag!

Sen ska han på middag/fest..  jag ska också på middag/fest
med mat å dryck å så¨där...

så är det.
frågan är vad ska man ha på sig? Länge sen jag visade mig bland folk i inte bara träningskläder

aja nu en kopp kaffe sen byta om å snart börja dra sig..tar ju ändå 30 min att gå dit

ha en fin helg!
Lingon på söndag?

ps. Igår kollade vi på gonebabygone och åt massa gott. Jag har två tips att ge er! ( å ja filmen var också rätt bra)
Tips 1 : Våfflor. Hittade ett recept på internet. 2,5 dl vatten, 2,5 dl mjölk. 3 dl mjöl, 2 tsk bakpulver ca 100 smält smör. ( kan ju alltid ta mindre å så använda samma när man smörjer våffeljärnet) Hur lätt är inet dte receptet! inte enns ägg behövdes! billit billit å åååååh så kripsigt. ät dem på en gång!!
Tips 2: Micropopcorn utan tillsatt fett. ekologiska. OOh ja...de var dyra.. men slår du ut det per påse popcorn så blir dt ändå bara ca 12 kr. DVS billigare än bla. chips! Å goda var dem!!! Å så slipper man ha dåligt samvete att man proppade i sig en hel påse själv. jag menar majs är ju nyttigt!

sen kan vi lägga till en skål lösgodis och ovanstående våfflor så var dte väl ingen höjdar nyttig kvällsnacks precis men vadå dte är ju fredag!!

puss hej

Kommentarer
Postat av: becca

ja fredag i all ära men sen är ni ju ny-sambos också vilket är nästan samma sak som nykär och då är ALLT gott tillåtet,gärna i mängder!:)

2008-09-06 @ 10:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback