Dagens stulna

DAGENS PLAYLIST: gympapasset
DAGENS KLÄDSEL: nu? thigts å jonas gråa munkjacka, tidigare tränings thights å linne..guh är jag mycke för tights lr?
DAGENS DUSCH: jaja, inet håret då. men med skön honungs family fresh
DAGENS FRISYR: uppsatt högt upp bort från ansiktet jatack
DAGENS SMINK: regular
DAGENS HÄNDELSE: nytvättad käksmatta! (spännande.,,,)
DAGENS PLANER: dunsa ner min slitna kropp i sängen
DAGENS VILL HA: ett glas vatten är sjukt törstig..å en fungerande tv dosa
DAGENS SAKNAD: en vardag att vara stolt över
DAGENS DROG: kaffe? mat? endorfiner?
DAGENS TRÅKIGASTE: att duschen läcker sjö i badrummet
DAGENS FINASTE: inte min spegelbild iallafall..fina ord från en medlem kanske?
DAGENS KÖP: inget
DAGENS MAT: gröt, toast, köttbullar å makkisar, fil, nybakt bröd...typ?
DAGENS SJUKA:  mina ömma hanleder från boxningen igår!!
DAGENS MÅENDE: magen igen...annars prima!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback