bad hair day,bad everything day

Idag är jag tok less. vaknade med en dålig känsla efter en dålig dröm. Sitter väll i antar jag... täcket över huvudet vore skönast idag.. och inte enns solen skiner.

KOm på  att får jag inge jobb är det bara för mig att flytta hem igen, såhär går det inet att hålla på så länge till....
Även om jag inte skulle gå plus så måste jag ändå gå jämt ut per månad... vilket jag verkligen inte gör nu....pengar suger...

och handla mat måste jag göra nå..inge mjölk hemma, dvs inge kaffe för mig...

som sagt man har sina bra och dåliga dagar, min dag ska vara dålig fram till fem...sen måste jag rycka upp mig inför gympan...

men dit är det fyra timmar, så låt mig vara tills dess..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag had också en sån känsla idag när jag vaknad! Vi synkar då alltid =) Konstigt det där egentligen och nu är vi endå långt ifrån varandra... Aja, hursom du är bäst som hjälper mig med vingarna! =) Om det blir av... (vilket det är 99 % säkert att det blir) kansek du kan komma ner på invigningen... slutet av oktober isf.



Kram!

Postat av: Anonym

Jag måste bara säg att jag älskar min stavning i förr kommentaren haha =) Huvudsaken du förstår så

2008-09-24 @ 15:08:30
Postat av: Hanna

vet hur det känns....hoppas du känner dig bättre nu!

2008-09-24 @ 22:21:42
URL: http://hahannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback